GYIK

Fizetés és szállítás

Miért olcsóbb bankkártyás fizetéssel vagy banki utalással a vásárlásom?

Azért, mert az utánvételes fizetésnél plusz díjat számolnak fel a futárcégek, mivel a beszedett összeget tovább kell utalják nekünk, aminek plusz költsége van.

Előre utalás esetén hová kell utalnom a megrendelés összegét?

Az átutaláshoz szükséges adatok: Sportmánia Kft., bankszámlaszám: 10918001-00000109-84420000

Külföldi bankból történő utalás esetén: IBAN (nemzetközi) számlaszám: HU63 1091 8001 0000 0109 8442 0000, Swift kód: BACXHUHB

Kérjük, hogy a megjegyzés rovatban minden esetben tüntesd fel a visszaigazoló levélben található megrendelés számát a könnyebb beazonosítás érdekében.

Mennyi idő alatt kapom kézhez a terméket?

Az egyes termékek szállítási ideje eltérő lehet. Az adott termékre vonatkozó szállítási idő, a termék adatlapján a „Szállítási idő” mező mellett látható információ. Átlagos szállítási idő raktáron lévő termékek esetében munkanapokon 13:00-ig leadott megrendelés esetén 1 munkanap, 13:00 után vagy hétvégén leadott megrendelés esetén 2 munkanap. Például egy szerdán 12:38-kor leadott megrendelést már csütörtökön kézhez kapsz, míg egy pénteken 13:45-kor leadott megrendelést kedden fogunk házhozszállítani Neked.

Mi az az utánvét kezelési költség?

Ez egy adminisztrációs költség. A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted. Éppen ezért az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések vagy az előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük (pl. online bankkártya, Paypal, SZÉP kártya, Apple Pay, előre utalás).

Mennyibe kerül a szállítás?

A házhoz szállítás díja teljes Magyarország területén bruttó

  • GLS házhozszállítás: 1990 Ft
  • GLS csomagpont: 1590 Ft
  • Packeta csomagpont: 1590 Ft

Külföldre történő szállítás esetén a célország és a megrendelt termék(ek) súlya alapján számolja ki a webáruház a pontos szállítási díjat, melyet a megrendelés elküldése előtt ellenőrizhetsz.

Külföldre történő szállítás esetén a célország és a megrendelt termék(ek) súlya alapján számolja ki a webáruház a pontos szállítási díjat, melyet a megrendelés elküldése előtt ellenőrizhetsz.

Fizethetek SZÉP kártyával is?

Igen, mindhárom SZÉP-kártyát elfogadjuk.

2023. január 9-től a SZÉP-kártya mögötti három zseb helyett, a jövőben csak egyetlen számla (zseb) lesz elérhető. A zsebek megszüntetése a gyakorlatban azt fogja jelenteni, hogy 2023. január 9-től csak a szálláshely zseb marad a SZÉP-kártyán. További részletek: https://sportmania.hu/pages/szep-kartyas-vasarlas

Hogy működik a termékcsere és visszaküldés folyamata?

A vásárlást követő 365 napig van lehetőség a cserére vagy visszavásárlás kérésére.

Kérjük, hogy a terméket küldd vissza részünkre a következő címre: Sportmánia kft. (Whitefish),2051, Biatorbágy, Mészárosok útja 2-4, 47-es rámpa.

A terméket kizárólag új, hordatlan állapotban, az eredeti csomagolások és a ruhán lévő méret és típusjelző hangtag, biléta, papírcímke, eredeti helyen való megléte esetén tudjuk visszavenni vagy visszafizetni az vételárát. A használatba vett és használat jeleit mutatott termékeket nem tudunk visszavásárolni.

Az elállási és visszaküldési jog higiéniai okokból fehérneműre nem vonatkozik.

Kérjük, ne tépd le a termékről a címkéket és típusjelölőket, amennyiben nem vagy biztos benne, hogy megfelelő a méret és vissza szeretnéd küldeni részünkre!

Cipő visszaküldése esetén kérjük, hogy külön dobozban küldd vissza részünkre a cipőt. Ne ragassz és írj semmit a cipő dobozára, hogy nem keletkezzen semmiféle olyan nyom, sérülés, amely megakadályozná a termék továbbértékesítését eredeti áron, mások számára.

Csere

Hány nap áll rendelkezésemre a termék visszaküldéséhez?

A termék átvételétől számítva 365 nap áll rendelkezésedre a termék visszaküldéséhez. Igen, kerek egy év! :)

A terméket kizárólag új, hordatlan állapotban, az eredeti csomagolások és címkék megléte esetén tudjuk visszavenni és visszafizetni az árát.

Az elállási és visszaküldési jog higiéniai okokból fehérneműre nem vonatkozik.

Mi a teendő, ha a megrendelt termék nem nyerte el a tetszésemet?

A vásárlást követő 365 napig van lehetőség a cserére vagy visszavásárlás kérésére.

Kérjük, hogy a terméket küldd vissza részünkre a következő címre: Sportmánia Kft. (Whitefish) 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2.-4, 47-es rámpa  

A terméket kizárólag új, hordatlan állapotban, az eredeti csomagolások és a ruhán lévő méret és típusjelző hangtag, biléta, papírcímke, eredeti helyen való megléte esetén tudjuk visszavenni vagy visszafizetni az vételárát. A használatba vett és használat jeleit mutatott termékeket nem tudunk visszavásárolni. 

Kérjük, ne tépd le a termékről a címkéket és típusjelölőket, amennyiben nem vagy biztos benne, hogy megfelelő a méret és vissza szeretnéd küldeni részünkre! 

Cipő visszaküldése esetén kérjük, hogy külön dobozban küldd vissza részünkre a cipőt. Ne ragassz és írj semmit a cipő dobozára, hogy nem keletkezzen semmiféle olyan nyom, sérülés, amely megakadályozná a termék továbbértékesítését eredeti áron, mások számára. 

Az elállási és visszaküldési jog higiéniai okokból fehérneműre nem vonatkozik.

Mi a csere menete?

A termék cseréjéről ügyfélszolgálatunk minden esetben külön egyeztet Veled. A cserét általában GLS csomagcserével bonyolítjuk, vagyis amikor a futár viszi neked az új csomagot, akkor elhozza Tőled a régit. Neked csak annyi a feladatod, hogy becsomagolod a terméket. Nincs szükség semmilyen címke vagy papír nyomtatására, mert azt a futár viszi magával. A csomagcsere díja (új termék kiszállítása, régi termék visszaszállítása) összesen 1690 Ft.

A terméket kizárólag új, hordatlan állapotban, az eredeti csomagolások és a ruhán lévő méret és típusjelző hangtag, biléta, papírcímke, eredeti helyen való megléte esetén tudjuk visszavenni vagy visszafizetni az vételárát. A használatba vett és használat jeleit mutatott termékeket nem tudunk visszavásárolni. 

Kérjük, ne tépd le a termékről a címkéket és típusjelölőket, amennyiben nem vagy biztos benne, hogy megfelelő a méret és vissza szeretnéd küldeni részünkre! 

Cipő visszaküldése esetén kérjük, hogy külön dobozban küldd vissza részünkre a cipőt. Ne ragassz és írj semmit a cipő dobozára, hogy nem keletkezzen semmiféle olyan nyom, sérülés, amely megakadályozná a termék továbbértékesítését eredeti áron, mások számára. 

Hány nap áll rendelkezésemre a termék cseréjéhez?

A termék átvételétől számítva 365 nap áll rendelkezésedre a termék cseréjéhez. Igen, kerek egy év! :) A terméket kizárólag új, hordatlan állapotban, az eredeti csomagolások és címkék megléte esetén tudjuk cserélni.

Kérjük, hogy a terméket küldd vissza részünkre a következő címre: Sportmánia Kft. (Whitefish) 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2.-4, 47-es rámpa  

A terméket kizárólag új, hordatlan állapotban, az eredeti csomagolások és a ruhán lévő méret és típusjelző hangtag, biléta, papírcímke, eredeti helyen való megléte esetén tudjuk visszavenni vagy visszafizetni az vételárát. A használatba vett és használat jeleit mutatott termékeket nem tudunk visszavásárolni. 

Kérjük, ne tépd le a termékről a címkéket és típusjelölőket, amennyiben nem vagy biztos benne, hogy megfelelő a méret és vissza szeretnéd küldeni részünkre! 

Cipő visszaküldése esetén kérjük, hogy külön dobozban küldd vissza részünkre a cipőt. Ne ragassz és írj semmit a cipő dobozára, hogy nem keletkezzen semmiféle olyan nyom, sérülés, amely megakadályozná a termék továbbértékesítését eredeti áron, mások számára. 

Az elállási és visszaküldési jog higiéniai okokból fehérneműre nem vonatkozik.

Mi a teendő, ha a megrendelt termék mérete nem lett megfelelő?

Amennyiben a megrendelt termék mérete nem lett megfelelő, természetesen van lehetőség cserére. Ha ugyanabból a termékből nem áll rendelkezésre a kívánt méret, értékegyeztetéssel szabadon cserélheted bármely más termékünkre. Ha nem találsz kedvedre valót, amire szívesen cserélnél, akkor visszavesszük a terméket és visszafizetjük a vételárát.

A vásárlást követő 365 napig van lehetőség a cserére vagy visszavásárlás kérésére.

Kérjük, hogy a terméket küldd vissza részünkre a következő címre: Sportmánia Kft. (Whitefish) 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2.-4, 47-es rámpa  

A terméket kizárólag új, hordatlan állapotban, az eredeti csomagolások és a ruhán lévő méret és típusjelző hangtag, biléta, papírcímke, eredeti helyen való megléte esetén tudjuk visszavenni vagy visszafizetni az vételárát. A használatba vett és használat jeleit mutatott termékeket nem tudunk visszavásárolni. 

Kérjük, ne tépd le a termékről a címkéket és típusjelölőket, amennyiben nem vagy biztos benne, hogy megfelelő a méret és vissza szeretnéd küldeni részünkre! 

Cipő visszaküldése esetén kérjük, hogy külön dobozban küldd vissza részünkre a cipőt. Ne ragassz és írj semmit a cipő dobozára, hogy nem keletkezzen semmiféle olyan nyom, sérülés, amely megakadályozná a termék továbbértékesítését eredeti áron, mások számára. 

Az elállási és visszaküldési jog higiéniai okokból fehérneműre nem vonatkozik.

SZÉP kártyás fizetés

Gyakori kérdések
  1. Ha vásárlás összege nagyobb, mint a SZÉP-kártyán lévő egyenlegem, akkor lehetséges, hogy a különbözetet külön kifizessem? - Igen,  banki átutalással lehetséges. Kérnénk, hogy mindenképpen írd be a megjegyzés rovatba az eredeti elektronikusan megkapott számla sorszámát és hogy "különbözet".
  2. Bármilyen terméket kifizethetek SZÉP-kártyával a weboldalon? - Igen
  3. Mi történik SZÉP-kártyás fizetés esetén, ha visszaküldöm a rendelést, mert nem jó a méret vagy nem tetszik a termék, visszautaljátok a vásárlás árát a bankszámlámra? Nem, SZÉP-kártyás fizetésnél sztornózzuk a fizetést és az összeg visszakerül a SZÉP-kártyádra.
  4. Ki tudom fizetni a futárnál is SZÉP-kártyával a vásárlás összegét? Nem, a futárnál nincs lehetőség SZÉP-kártyás utánvétes fizetésre!
K&H SZÉP-kártyára történő vásárlás menete

A vásárlás pontos menetéről a K&H oldalán találsz részletes tájékoztatást, valamint ebben a PDF-ben.  

Sportmánia elfogadóhely azonosító: 84071882 (elegendő csak az azonosítót beírni a kereséshez, és rányomni, hogy "elfogadóhely azonosítás" (1064 Budapest, Rózsa utca 90. cím fog szerepelni)

  • Tedd a kosárba a megvásárolni kívánt terméket.
  • A következő oldalakon add meg a szállítási címet és a kért adatokat.
  • Ezután tudod kiválasztani, hogy GLS-sel vagy Packeta csomagpontra kéred a szállítást.
  • A vásárlás lezárásakor a K&H SZÉP-kártyás fizetés kiválasztásával fejezd be a megrendelést.
  • A visszaigazoló e-mail megérkezése után menj az K&H portáljára, amit ITT TALÁLSZ, és keress rá a SPORTMÁNIA elfogadóhelyre, melynek azonosítója: 84071882 (1064 Budapest, Rózsa utca 90. címet fogod látni az azonosító mellet)
  • A könnyebb beazonosítás érdekében – fizetéskor – a megjegyzés rovatba kérjük, ne felejtsd el beírni a megrendelés azonosítószámát! 
  • A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, küldd el nekünk a befizetést igazoló bizonylatot a shop@sportmania.hu e-mail címre. 
  • Ha nem a saját kártyáddal fizeted ki a vásárlást, akkor kérjük, hogy a megrendelés után mindenképpen küldd el nekünk e-mail-ben (shop@sportmania.hu) a kártyatulajdonos nevét és a megrendelés számát a könyebb beazonosítás érdekében.
  • A futárnál nincs lehetőség SZÉP-kártyás utánvételes fizetésre!
MKB SZÉP-kártyára történő vásárlás menete
  1. Tedd a kosárba a megvásárolni kívánt termék(ek)et.
  2. A kosár összesítő oldalán, alul, bal oldalon a megjegyzés rovatba kérjük, írd be a SZÉP-kártya elején található azonosító számot(nem a kártyaszámot!)
  3. A következő oldalon add meg a szállítási címet és a kért adatokat.
  4. Ezután tudod kiválasztani, hogy GLS-sel vagy Packeta csomagpontra kéred a szállítást.
  5. A fizetési módoknál válaszd az MKB SZÉP-kártyás fizetést, és fejezd be a rendelést.
  6. Ezután kollégánk feldolgozza, és összekészíti a megrendelésed, majd hamarosan kapsz egy automatikus e-mail üzentet, melyben a fizetési igényt jóvá kell hagynod. Az ügyiratszámnál a megrendelésed számát fogod látni.
  7. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, küldd el nekünk a befizetést igazoló bizonylatot a shop@sportmania.hu e-mail címre. 
  8. Miután jóváhagytad a kifizetést, kollégánk átadja az összekészített csomagot az általad kiválasztott csomagküldő szolgálatnak.
  9. Ha nem a saját kártyáddal fizeted ki a vásárlást, akkor kérjük, hogy a megrendelés után mindenképpen küldd el nekünk e-mail-ben (shop@sportmania.hu) a kártyatulajdonos nevét és a megrendelés számát a könyebb beazonosítás érdekében.
  10. A futárnál nincs lehetőség SZÉP-kártyás utánvétes fizetésre!
  11. Az MKB SZÉP-kártyás fizetésről az MKB SZÉP-kártya oldalon találsz részletes leírást. 
OTP SZÉP-kártyára történő vásárlás menete
  1. Tedd a kosárba a megvásárolni kívánt termék(ek)et.
  2. A következő oldalakon add meg a szállítási címet és a kért adatokat.
  3. Ezután tudod kiválasztani, hogy GLS-sel vagy Packeta csomagpontra kéred a szállítást.
  4. A fizetési módoknál válaszd az OTP SZÉP-kártyás fizetést, és fejezd be a rendelést.
  5. A visszaigazoló e-mail megérkezése után, menj az OTP portál oldalára, és végezd el a fizetést. Az OTP portál fizetési linkjét ITT TALÁLOD. 
  6. A könnyebb beazonosíthatóság érdekében – fizetéskor – a megjegyzés rovatba kérjük, ne felejtsd el beírni a megrendelés azonosítószámát! 
  7. A gyorsabb ügyintézés miatt, kérjük, küldd el nekünk a befizetést igazoló bizonylatot a shop@sportmania.hu e-mail címre. 
  8. Ha nem a saját kártyáddal fizeted ki a vásárlást, akkor kérjük, hogy a megrendelés után mindenképpen küldd el nekünk e-mail-ben (shop@sportmania.hu) a kártyatulajdonos nevét és a megrendelés számát a könyebb beazonosítás érdekében.
  9. A futárnál nincs lehetőség SZÉP-kártyás utánvétes fizetésre!
  10. Az OTP SZÉP-kártyáról azOTP oldalántalálsz részletes információkat. 
  11. Ha a portálon nem találod a Sportmánia Kft-t, akkor próbálj csak "Sportmánia"-ra keresni, vagy esetleg másik böngészőt használni.